Záručný a pozáručný servis je z hľadiska investora jedným z najdôležitejších aspektov pri výbere dodávateľa. Naša spoločnosť si toto veľmi dobre uvedomuje, preto ponúka investorom na všetky dodávané zariadenia záručný i pozáručný servis vo firemnej servisnej dielni alebo priamo na mieste prevádzky zariadenia.
Naši servisní pracovníci sú pravidelne odborne školení, aby mohli rýchlo a na vysokej odbornej úrovni vykonať servisný zásah. Servis zabezpečujeme na základe:
- reklamácie (záručný servis)
- servisnej zmluvy (pozáručný servis)
- objednávky (pozáručný servis)
Zásady uplatnenia reklamácie
Právo reklamovať má výhradne subjekt, ktorý je uvedený v kúpnej zmluve ako „kupujúci“, prípadne v zmluve o dielo ako „objednávateľ“.
Reklamácie na zariadení treba nahlásiť bez zbytočného odkladu písomne, faxom alebo emailom.